نقل و انتقالی مدارس نمونه دولتی
نوشته شده توسط : sevda

دانش آموزای مدارس نمونه دولتی در هر مرحله ای از تحصیل تو این مدارس ، ممکنه به هر دلیلی تمایل به جا به جایی به یک مدرسه نمونه دولتی دیگه رو داشته باشن . از جمله شرایط نقل و انتقالی 99 - 1400 میشه به ممنوعیت انتقالی در سال اول تو محدوده استان و یک شهرستان حتی در صورت داشتن نمره آخرین فرد قبولی مدرسه مقصد در سال اول اشاره کرد .

 

پذیرش دانش آموز در پایه دهم مدارس نمونه دولتی ۹۹ - ۱۴۰۰​ ، از طریق برگزاری آزمون هماهنگ انجام می گیره . دانش آموزای متقاضی ادامه تحصیل در این مدارس باید زمان ثبت نام اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنن ، مدرسه محل تحصیل دانش آموزا بر اساس استان محل سکونتی که در این فرم وارد می کنن انتخاب میشه .

دانش آموزای مدرسه نمونه دولتی در هر مرحله ای از تحصیلشون ، ممکنه بنا به دلایلی مثل تغییر محل زندگی تصمیم به جابه جایی مدرسه شون داشته باشن . مدارس نمونه دولتی برای این کار شرایط و ضوابطی رو در نظر گرفته تا دانش آموزا با داشتن این شرایط بتونن نسبت به جابه جایی و انتقالی مدرسه شون اقدام کنن ، در این مقاله شرایط نقل و انتقالی مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 بطور کامل توضیح داده شده است . برای اطلاع از این شرایط همراهمون باشین !

 

 

شرایط نقل و انتقالی مدارس نمونه دولتی ۹۹ - ۱۴۰۰

دانش آموزایی که در مدارس نمونه دولتی تحصیل می کنن و به هر دلیلی تمایل به تغییر و انتقالی به مدرسه نمونه دولتی دیگه ای دارن ، تنها در صورتی می تونن اقدام به این کار کنن که شرایط زیر رو داشته باشن :

 

  جابجایی و نقل و انتقالی دانش آموز در دبیرستان های نمونه دولتی ، در محدوده استان و یک شهرستان ( حتی در صورت داشتن نمره آخرین فرد قبولی مدرسه مقصد ) در سال اول پذیرش ، ممنوع هستش .

 

دانش آموزایی که بعد از قبولی در آزمون ورودی ، متقاضی ثبت نام مدارس نمونه دولتی سایر شهرستان و یا استان ها هستن ، در صورت قبولی در مدرسه مورد تقاضای خود ( شهرستان مبدا ) و وجود ظرفیت خالی در مدرسه شهرستان مقصد ، با کسب موافقت اداره کل آموزش و پرورش استان مقصد ، مجاز به انتقال و ثبت نام در مدارس نمونه دولتی ( شهرستان یا استان دیگه ) هستن .

 

 برای انجام نقل و انتقالی ، تصویر نامه اداره کل آموش و پرورش استان مبدا ( اعلام قبولی با ذکر نمره کل داوطلب و معرفی نامه به دبیرستان مقصد ) باید در پرونده دانش آموز  بایگانی بشه .

 

 با توجه به این که شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۹۹ - ۱۴۰۰ ، نسبت به سال های گذشته تغییراتی داشته لذا داوطلبایی که تمایل به نقل و انتقالی در مدارس نمونه دولتی دارن توصیه می کنیم حتما به آموزش و پرورش استان خودشون مراجعه کرده و در خواست خودشون رو از این طریق پیگیری کنن .

بیشتر بخوانید: مقایسه مدارس

 

 

 

 

 

اگه بعد از خوندن این مقاله سوال یا ابهامی درباره نقل و انتقالی مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 داشتین ، می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای این سامانه در ارتباط باشین و از تجربه اونا استفاده کنین . همچنین پیشنهاد می کنیم عضو کانال مدارس تحصیلیکو باشین تا از همه اخبار مربوط به مدارس نمونه دولتی مطلع بشین .

در ادامه بخوانید: مشاوره تحصیلی مدارس

 

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ دانش آموزا در سال اول قبولی شون می تونن به مدرسه نمونه دولتی استان دیگه انتقالی بگیرن ؟

✔️ همونطور که تو متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده ، نقل و انتقالی مدارس نمونه دولتی جا به جایی در سال اول ممنوع هستش .

2- ✔️ شرایط نقل و انتقالی مدارس نمونه دولتی چیه ؟

✔️ یکی از شرایط مهم  نقل و انتقالی مدارس نمونه دولتی ، قبولی در یکی از مدارس نمونه دولتی هستش . شرایط کامل تر در متن مقاله گفته شده .

3- ✔️ برای انجام انتقالی چه مدارکی باید در پرونده دانش آموز بایگانی بشه ؟

✔️ همونطور که تو این مقاله بطور کامل توضیح داده شده ، برای انجام انتقالی مدارکی مثل اعلام قبولی با ذکر نمره کل داوطلب و معرفی نامه به دبیرستان مقصد باید در پرونده دانش آموز  بایگانی بشه .

منبع : نقل و انتقالی مدارس نمونه دولتی





:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: